teisipäev, 14. november 2017

Millega pesta beebiriideid?

Juba raseduse ajal tundsin kuidas ma muutun ökomaks kui seni olin olnud. Tegin tervislikumaid valikuid nii toidu, ilutoodete kui ka kodukeemia osas. Nüüd kus meie beebi on sündinud on see tunne veel tugevam, pakkuda oma pisikesele printsessile ainult nahasõbralikke ja puhtaid tooteid. 

Juba enne beebi sündi kui tegelesin temale varutud riiete pesemisega googeldasin enne, et leida pesupesemiseks parim vahend. Bio4you ökopoest leidsin pesugeeli, mis mõeldud spetsiaalselt beebiriiete pesemiseks. Pesugeel on loodud just lapse õrna nahka silmas pidades. Liitrine pudel maksis 8,99 ning meil jätkus ühest pudelist peaaegu kolmeks kuuks. Kuna vahend tegi pesu ilusti puhtaks ja mulle meeldib selle lõhn ning mis peamine, printsessil ei tekitanud see vähimatki nahaärritust, siis tellisin seda geeli juurde ja pesen ka edaspidi tema pesu selle tootega.


Varem kasutasime ise Miniriski pesupulbrit, aga vahetasime vahelduseks selle välja lavendli lõhnalise pesugeeli vastu. Teeb riided väga puhtaks ja lavendli lõhn on mulle alati meeldinud. Kuna ma seal epoes juba ostlemas olin, siis ostsin ka sidrunilõhnalise rasvaste pindade sprei, esimese kasutuskorra järel võin öelda, et pliit sai rasvast puhtaks ja köögis on mõnus sidruniaroom.



Neil on tootevalikus ka plekieemalduspulber beebipesule ning beebitarvete universaalsprei, aga neid tooteid pole ma katsetanud nii et ei oska soovitada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar