kolmapäev, 29. november 2017

Langesin ka "musta reede" lõksu

Ma pole varasematel aastatel "musta reede" kampaaniaid ja sooduspakkumisi tähele pannud, aga nüüd linnas elades ja pidevalt erinevatest kaubanduskeskustest mööda kärutades jäid ohtrad reklaamid silma ja astusin sisse Lindexi poodi, et meie pisikesele printsessile riideid vaadata.

Praegu kannab ta nii 56 kui ka 62 suuruses rõivaid. Enamus 56 suuruses asjad hakkavad väikseks jääma ja järjest enam saab selga panna number suuremaid pükse ja bodysid. Mulle meeldib asju ette varuda, mitte avastada ühel hommikul, et beebile pole midagi sobivat selga panna. Seekord vaatasingi poes riideid suurusele 68 ehk tooteid, mida peaks printsess kanda umbes 6. - 9. elukuul.

Lindexis meeldid mulle see, et peaaegu alati on tudukombedele kampaania kolm kahe hinnaga ehk maksta tuleb vaid kahe kallima toote eest ja kolmanda saab niisama. See on muudele riietele vist ka, aga ma olen alati nii tudukaid ostnud. Mulle meeldivad Lindexi tudukombed sellepärast, et öösiti on neid hea lihtne ära võtta tänu topeltluku süsteemile ja mähkme saab kiirelt vahetatud. Trukkidega kombel panen pimedas sageli mõne truki valesti ja pean viga otsima hakkama.

Ostsime siis 3 tudukombet, ühe kleidi ja kaks body ning "musta reede" hinnavõit oli 29,98.

Olen Bredenkidsi kodulehelt vaadanud nende uut kollektsiooni ja see on mulle väga sümpaatne, samuti on meriinovoodriga riided sügistalvisel perioodil kindla peale minek. Kui nägin, et kõik täishinnaga tooted on "musta reede" puhul - 30%, siis tegin kohe tellimuse ära.

Tellisin meriinovoodriga beebikombeka 62/68 suuruses. Kuna kombekal on pikad soonikud, siis loodetavasti saab meie printsess seda kanda terve talvise perioodi. Ma arvan, et autosõitude ajaks on see parim valik. Meie printsessile kingiti hiljuti lambanahast soojakott,sinna alla sobib see kombe ideaalselt talvel kärutamiseks.



Kodulehel on info, et meriinovillane kombekas on parim esimese kihi riietus külmal ajal kuna reguleerib kehatemperatuuri ja hoiab beebi soojas. Kui laps peaks paksude õueriiete all higistama, imab meriino niiskuse endasse, kuid ei muutu samal ajal niiskeks ning lapsel ei hakka külm.

Kokkuvõtvalt võib siis öelda, et langesin ka "musta reede" lõksu, aga kaup on aus ja vajalik.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar