reede, 10. november 2017

Kui üldse ei viitsi kärutama minna...

Mõnel päeval on väsimus, tüdimus, jõuetus või paha tuju ja üldse ei viitsi õue minna. Tavaliselt on sellisel laiskuse ja tülpimuse päeval ka väga vihmane või lihtsalt "hall" ilm. Meie pisikesele printsessile meeldib väga õues olla ja ma olen siiani lähtunud põhimõttest, et ma ei saa oma beebit jätta millestki talle väga meeldivast ilma lihtsalt sellepärast, et olen laisk või pahas tujus. Seega ükskõik mis ilmaga, aga iga päev veedame vähemalt tunnikese õues kärutamas, tavaliselt ikka siiski kauem kui 60 minutit. Õues olles kaob väsimus ja liikumine ning värske õhk on endalegi ju hea, mitte ainult beebile. 

Kuidas ma siis motiveerin ennast ikkagi alati õue minema? Näiteks täna ei olnud ka eriti viitsimist minna, õues kergelt vihmane ja päikesest võib ainult unistada, selline pimedus päev otsa. Sellistel päevadel valin jalutamiseks sellise marsruudi või sihtkoha, kus ma pole varem käinud. 

Tavaliselt jalutame kesklinnas, Emajõe ääres, Supilinnas ja Tähtveres ning Toomemäel, täna suundusime hoopis mööda Roosi tänavat Tagurpidi maja ja ERMini. Ma polnud sealt kaudu kunagi liigelnud, väga hea lai kõnnitee oli käruga liikumiseks. Seal rajoonis veel Raadi park, mida teinekord plaanis uudistama minna. 



Kindlasti on mul veel avastamata kohti, mida teinekord kärutades vaatama läheme. 9 kilomeetri pikkust Emajõe ringi pole me ka veel siiani täies mahus läbinud. Koju jõudes olid põsed mõnusalt roosad ja sammulugeja näitas 10700 sammu. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar