kolmapäev, 22. november 2017

Appi, sa külmetad beebi ära!

Viimastel nädalatel on talv lähenenud ja vahel on õues ka miinuskraade või siis on küll soojem, aga  on vastikult sombune ja väga niiske. Paratamatult on vist igal esmakordselt emaks saanud naisel peas küsimused: "Mida ma lapsele õue selga panen? Kas tal on külm? Kas ma panin ta liiga paksult riidesse, äkki mu beebi higistab?"

Ma olen igakord õuest tuppa tulles katsunud oma beebi kukalt, siiani on ilusti soe olnud, seega ma eeldan, et olen suutnud niiöelda riietumisega märki tabada. Õnneks pole meie pisike printsess veel haige olnud ega nohu käes piinelnud (sülitan kolm korda üle õla). 

Mulle on teinud suvalised inimesed korra perearstikeskuses ja korra liftis märkuse, et mu laps on nii paljas. Samuti on paar teretuttavat maininud, et kas ma last ära ei karda külmetada. 

Mis ma siis oma beebile õues käiguks selga panen? Täna oli väljas -2 kraadi ja me kärutasime kaks tundi. Seljas oli mu printsessil pikkade käistega body, kinnise jalaosaga püksid, jakk ja sokid.


Kombekas ja meriinovillast müts.


Vankris all lambanahk ja beebile peale panekuks kaks tekki.


Mõne arvates kindlasti liiga paksult ja teiste arvates jällegi liiga õhukeselt riides, aga meie beebi jaoks täpselt paras.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar