neljapäev, 26. oktoober 2017

Beebigrupid sotsiaalmeedias

Igapäevase facebooki kasutajana kuulun mitmetesse kommuunidesse ja gruppidesse, mis on seotud minu eriala ja hobidega. Rasedana avastasin täiesti uue maailma - beebigrupid. Sõbranna soovitas lisaks liituda gruppidega, kus inimesed müüvad oma beebidele väikseks jäänud riideid ja muud beebile tarvilikku.

Mul oli nende beebigruppidega väike kahtlus, naised oskavad teatavasti väga õelad olla ja ma mõtlesin, et need beebigrupid on niiöelda pigem ärapanemise grupid, et: "minu beebi oskab nii noorelt juba seda ja toda. Kuidas sa julged pildi üles panna, kui sul pole Emmeljunga käru või ergonoomiline kõhukott."

Siiski õnneks üllatusin positiivselt ja olen septembri beebide grupist küll kasulikke nõuandeid saanud ning lohutav on lugeda, et meie printsess pole ainuke, kes vahel ööläbi üleval tahab olla või kelle nägu "kaunistavad" aegajalt punnid. Väga sõbralik, üksmeelne ja mõnus grupp kuhu kuuluda. Ise ma aktiivselt seal sõna ei võta, aga küsimuste korral olen targematelt nõu saanud.

Teine grupp kuhu ma astusin on beebid 2017, seal emmesid palju rohkem ja vahel on lugeda ka teravamaid kommentaare või ütlemisi. Küsib keegi näiteks nõu, kuidas rinnapiima lapsele hakata lisaks piimasegu andma ja ikka leidub paar "toredat" ema, kes siis hakkavad kohe pommitama, miks sa annad lisa, rinnapiim on lapsele parim. Loomulikult on parim, selles pole kahtlustki, aga ma arvan, et igal inimesel on põhjus, miks ta selliseid asju tegema peab. Näiteks kas ma peaksin siis oma last poolnäljas hoidma kui mul ei tule nii palju rinnapiima, et ta alati sellest kõhu täis saaks.

Veel meeldib mulle imetamise grupp, seal saab ka imetamisnõustajatelt nõu küsida. Seoses imetamisega on ikka väga palju erinevaid probleeme, millega naised sinna abi leida lootes pöörduvad.

Viimati liitusin lapsekandmise grupiga, kus räägitakse ja jagatakse kogemusi kandelinade ja kandekottide valdkonnas, samuti leiab sealt palju ostu-müügi kuulutusi. Palju infot, pean lugema ja mõtlema, milline variant oleks mulle ja väiksele printsessile parim.

Raseduse alguses liitusin grupiga "riided ainult rasedatele", võib leida hea hinnaga ilusaid rasedariideid. Ise ma sealt ei ostnud midagi, aga püüan seal oma rasedariided maha müüa.

Lisaks olen ma sellistes gruppides nagu muksula, beebiturg, beebi- ja lasteriided, tarbed ning mänguasjad. Taaskasutuse pooldajana mulle meeldib, et on nii palju erinevaid võimalusi omale mittevajalikke korralike asju ära anda ja maha müüa ning leida kellegi vanas asjas enda jaoks uus ja kasulik ese.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar